Mycket har hänt!

Äntligen är jag på benen efter mycket arbete. Det har faktiskt, varit orthört mycket sen leveransen med alla produkter landande på lagret. Jag kan bekräfta träningsvärk, huvudvärk, glädje och många timmars arbete med minst 17 timmarspass sedan leveransen kom.

Jag tillverkar alla mina dofter i Tyskland, men det handlar inte bara om att ta fram dofter i mitt arbete. Utan dessa ska förpackas, fyllas och sedan skickas till vårt lager. Med över 100.000 varor som kom i leveransen så kan jag lova dig att det var mycket som skulle planeras, och göras!

Alla produkterna skulle innan det var dags för leverans kontrolleras, bäras in på sin lagerplats, och innan det även få sin lagerplats.. Denna leverans var efterlängtad, och det visade sig också på våra ordrar.

Denna pall skulle till en kund.. Och, vi hade över 133 ordrar att packa. Med tidspress såklart.. Det är då man stångar huvudet i väggen och verkligen kör all in!

När allt var klart kan jag lova dig att jag var så trött sista dagen. 4 timmars sömn i 4 dagar per natt och sen vakna till att work hard var verkligen för mig helt surrealistiskt. Jag jobbar vanligtvis med datorn som redskap och inte ben eller armar. Gissa om träningsvärken var påtaglig…

När man har ett varumärke så är det många saker som ska falla på plats. Vi har precis hyrt ett lager där även vårt huvudkontor får plats. Bara det är en ”grej” Inredning, skyltar, internet, få fraktbolag att förstå nya hämtadressen osv..

Vi tömde i övrigt en 40 fots container på 5 timmar bara det är över förväntan.. Det ni ser på bilden var fullt från golv till tak. Då förstår ni hur fantastiskt personalen verkligen jobbade! WOW!

Nu är jag hemma… Och mobilen är avstängd tills imorgon onsdag.. Jag måste verkligen vila för nu har det varit mycket…

Kram

En tanke på “Mycket har hänt!

  1. Oj oj vad ni har kämpat hårt, så det måste vara en oerhörd tillfredsställelse att ha fått allting på plats!😄
    Hoppas att din välförtjänta vila blir skön!😃

    Gilla

Lämna en kommentar