Bali är bokat

Det ska bli så himla skönt att åka bort våren 2019. Att resa till Indonesien och få sällskap av några av de finaste vännerna på resan.

Mia (Maria) & Tina

Bali har alltid lockat mig.

Vi började med att titta på Seychellerna och Västindien, men lotten föll på Indonesien.

Det är något med just indonesien som fångar mitt hjärta lite extra, och som tur även också resten av sällskapet. När jag reste till Thailand blev jag genast förälskad av denna del av världen. Alla vänliga människor, det fantastiska köket och stränderna. WOW.

Tanken med Bali kommer inte att bli pendling mellan hotell och strand utan vi ska i den mån vi hinner, boka olika hotell, åka till olika stränder, och uppleva saker.

Senaste tiden har jag lärt mig en sak när jag reser eller när jag måste binda upp min tid kring människor. Gör det bara med dem bästa, och jag är så glad att både Mia och Tina följer med på resan.

Dem tänker som mig; Det blir bra, allt löser sig. Vi tänker inte oss gråhåriga innan beslut tas, vi bara gör, och lever i nuet.

Jag har ju rest med båda tidigare och vet vilka härligheter som kommer att följa med.

Mia; Turkiet, Spanien

Tina; Shanghai, Dubai

Nu sätter vi längt till Mars 2019!

(bilder från Google)

Lämna en kommentar