Midsommar – by myself

Hoppas att du har fått en fin midsommar, med mycket mat, god dryck med fantastiskt sällskap. Dagen börjar ju lida mot sitt slut, men för många är det säkert hög nivå med kalas just nu.

Själv har jag haft det lugnt och skönt hela dagen. Planen var såklart att fira midsommar, men i sista senund ändrade jag mig. Det lockade mer att vara hemma och bara äta godis och vara själv.

As written fyllde jag på skålen med lantchips, medan min goda vitlöksdipp väntar i kylskåpet och blir ”kall”

Jag tänker avsluta kvällen med film-race på Netflix och gisa ner mig i soffan i flera filtar och gosiga kuddar.

Gardinerna är fördragna och jag är redo att mysa ner mig strax.

Idag invigde jag min nya ljusstake från Hilke Collection som jag köpt. Den är verkligen så himla fin. Många tycker att det känns jul över fyra armar, men jag håller inte riktigt med. Det ger ett så vackert sken med fyra tända ljus på ”raken” och mässing är ju så vackert.

Invigde även presenten som jag fått av Maria. Rituals serie Samurai är verkligen så bra! Både doft och effekt är wow.

Så, som en doftande samurai, med tända ljus och chips är jag nu redo att avsluta midsommarkvällen med bravur.

Något sent men bättre sent än aldrig;

Glad Midsommar till Dig!

Lämna en kommentar