Selfies, midsommar and catch up

Hej bästa du,

Nu närmar sig midsommar och jag hoppas att alla mina läsare och vänner har planerat storslagna kalas med mycket trevligheter på agendan.

Självär jag påväg från Västkusten för att komma ikapp arbete som jag har missat medan jag varit borta. Midsommar kommer därför att bli ett kalas i soffan med min dator i mitt knä.

Imorse blev det bil till tåget som ska ta mig hem till Stockholm. Mr D kallar alltid mina selfies för ”mug-shots” vilket jag nästan kan hålla med om. Mina selfies blir så seriösa att man nästan kan tro att jag är tillverkad av gips. Dock så knäpper jag inte flera, utsn en räcker och filter är inte aktuellt. Sånt är inte min melodi, naturligt is the way to go.

Just nu boardade jag precis tåget på SJ, och jag är så tacksam att det finns ett fungerande WI-FI att jobba med här. Ni kan tro att tangenterna går varma här då jag måste svara på många mail och justera hemsidan lite.

This is my kind of Midsommar

Vad ska ni hitta på under midsommar?

Lämna en kommentar